Tiedote 15.4.2020

Kymijoen Lohisoitto varautuu festivaalin siirtämiseen myöhäisempään ajankohtaan vuonna 2020 (mahdollisesti elokuun loppu). Koska Suomen hallitus on päättänyt jatkaa rajoitustoimia 13. toukokuuta 2020 saakka, teemme lopullisen päätöksen festivaalin järjestämisestä ja sen ajankohdasta tuolloin. Tällä hetkellä seuraamme tiiviisti viranomaisohjeita ja ‑suosituksia. Tapahtuman valmistelut ovat muutoin edenneet suunnitelmien mukaisesti.

Mikäli festivaalin siirtämiseen päädytään, pyritään sen sisältö pitämään suunnitellun kaltaisena; näin ollen jo lunastetut liput olisivat käytettävissä myös tuona myöhäisempänä ajankohtana. Kuulijoidemme ja esiintyjiemme terveys on meille luonnollisesti erittäin tärkeää, ja lopulliset päätökset tehdään tämä seikka ja viranomaismääräykset ja ‑suositukset huomioiden.

Tiedotamme asiasta lisää www-sivustollamme (www.lohisoitto.fi) ja sosiaalisessa mediassa, kun tiedämme enemmän rajoitustoimien mahdollisesta jatkumisesta toukokuussa.

Haluamme toivottaa kaikille hyvää terveyttä ja valoa kevääseen!

(Mahdolliset kysymykset pääsylippuihin liittyen: puh. 040 740 4051; asiakaspalvelupiste Ruori on suljettu 13.5. saakka).